Exercițiul articulației genunchiului, 4 exercitii simple pentru cei cu gonartroza, pe care le poti face acasa


Îngrijire și lifestyle în artroză Un exercitiu simplu de tonifiere musculara pentru pacientii cu gonartroza Exercitiu ◼ tonifiere musculara ◼ gonartroza ◼ exercitii gonartroza ◼ stretching ◼ durere genunchi ◼ articulatie genunchi ◼ stabilizarea articulatiei ◼ Totul pe DOC.

Autor: Dr. Un exercitiu simplu de tonifiere musculara pentru pacientii cu gonartroza Principalul obiectiv urmarit in gimnastica medicala indicata pacientilor cu gonartroza este acela de a intari musculatura care mobilizeaza articulatia genunchiului.

boală articulară purulentă

Tonifierea musculaturii coapsei, respectiv a cvadricepsului femural, ajuta la stabilizarea articulatiei, o protejeaza si in plus reduce si durerea frecvent intalnita in gonartroza.

Cel mai simplu exercitiu pentru acest scop se desfasoara stand pe un scaun.

Un exercitiu simplu de tonifiere musculara pentru pacientii cu gonartroza

Indreptati membrul inferior stang ridicand gamba pana realizati extensia completa a genunchiului, unghiul dintre coapsa si gamba sa tinda spre de grade, si mentineti aceasta pozitie pana numarati la 10, fara sa va grabiti, si apoi lasati usor piciorul jos. Repetati acelasi exercitiu si cu membrul inferior drept. Se recomanda ca acest tip de exercitiu sa fie executat corect, de 10 ori cu fiecare picior.

Acest exercitiu solicita in mod special cvadricepsul femural, un muschi masiv aflat pe fata anterioara a coapsei si al carui tendon puternic trece peste articulatia genunchiului. In cazul in care apare durerea in timpul efectuarii acestui exercitiu trebuie sa va opriti si sa consultati medicul specialist.

Ce alte excercitii poti sa faci daca ai gonartroza Exista cateva motive care te vor convinge de faptul ca trebuie sa faci exercitii fizice chiar daca genunchii tai sunt afectati de artroza. De exemplu: Exercitiile mentin gama deplina de miscari ale articulatiilor genunchilor; Exercitiile intaresc muschii care sustin articulatia genunchiului.

Muschii puternici ajuta articulatia exercițiul articulației genunchiului sa absoarba socul.

  1. Genunchii artritici: Exercitiile pot fi utile, dar nu exagera | baremi.ro
  2. Dureri mari de articulare tratament
  3. Osteoartrita — informatii generale Osteoartrita OA este o boala degenerativa progresiva care afecteaza cartilajul articular, osul subcondral, sinoviala si capsula articulara.
  4. Boli ale mușchilor și articulațiilor picioarelor
  5. Osteoartrita genunchi: tratament nechirugical cu exercitii de acasa

Exercitiile fizice nu trebuie sa fie neaparat grele pentru a fi benefice. De fapt, exercitiile usoare, cu impact redus sunt cele mai bune daca ai gonartroza. Acestea reduc presiunea pusa pe articulatii, pe masura ce sporesc flexibilitatea si rezistenta articulatiei genunchiului.

Iata cateva exercitii simple pe care le poti face acasa sau chiar intr-o pauza.

medicamente pentru durerea și inflamația articulațiilor

Sunt simple, eficiente si nu necesita vreun echipament special. Le poti face fie pe podea, fie in pat daca ai o saltea tare.

Cuvinte cheie de căutare

Ridicarea piciorului stand intins pe podea 1. Tine-ti piciorul drept in timp ce iti incordezi muschii piciorului si ridica-l incet de la podea, cativa zeci de centimetri.

Incordeaza-ti muschii stomacului pentru a-ti "impinge" partea lombara inspre podea. Mentine pozitia si numara pana la 5, apoi coboara-ti piciorul cat mai lent cu putinta.

Repeta, apoi fa exercitiul cu celalalt picior.

toate rănile articulațiilor provoacă tratament

Pont: Incepe exercitiul cu un set de 4 repetari pentru fiecare picior. De ce functioneaza: Acest exercitiu iti intinde si iti intareste muschii din spatele coapselor, care se leaga de genunchi. Genuflexiuni pe exercițiul articulației genunchiului 1. Stai cu picioarele departate cam cat distanta dintre umeri si intinde-ti bratele in fata. Indoaie incet genunchii, pana cand esti intr-o exercițiul articulației genunchiului ca de genuflexiune, dar doar pe jumatate nu executi o genuflexiune completa.

Coxatroza - Cele mai bune Exerciții de Kinetoterapie

Daca este necesar, tine-te de un scaun pentru a-ti mentine echilibrul. Tine-ti spatele drept si pieptul ridicat - nu te apleca in fata. Cu picioarele fixate bine in podea, mentine pozitia aceasta 5 secunde, apoi incet revino la pozitia initiala, cand stai cu corpul drept.

Pont: Fa 10 repetitii, exercițiul articulației genunchiului lucreaza treptat pana faci trei seturi a cate 10 repetari. De ce functioneaza: Acest exercitiu iti intarestii muschi din fata si din spatele coapselor, impreuna cu muschii fesieri.

Un exercitiu simplu de tonifiere musculara pentru pacientii cu gonartroza

Exercitiu de stretching pentru picior cu sezutul pe podea 1. Stai in sezut, pe podea, cu ambele picioare intinse.

de ce durerea articulațiilor picioarelor dimineața

Sprijina-te cu mainile daca e nevoie, de o parte si de alta a soldurilor si mentine-ti spatele drept. Incet, indoaie un genunchi pana cand simti ca l-ai intins, dar nu pana cand devine dureros. Mentine piciorul in acea pozitie 5 secunde, apoi treptat intinde-ti piciorul cat de mult poti in fata, mentinand din nou pozitia 5 secunde. Pont: Repeta si fa exercitiul pentru fiecare picior, ori de cate ori unul incepe sa oboseasca, de 10 ori.

Autor: Dr.

De ce functioneaza: acest exercitiu iti intareste, totodata, cvadricepsii. Dacă te înscrii în categoria de risc, primești un consult de specialitate gratuit!

medicamente pentru dureri homeopate pentru durerile articulare